Saturday, January 31, 2009

✖chenta untuk nabila✖

nabila,ciki dan cinta
ni la lelaki y plg aku syg, aku bahagia sgt ade dier, HU2.. :)
dier caring, baik, comel (bagi aku la), hu2.. kadang2 tu cam biaser gak ade jugak perang dunia ke3, hu2 tp xla seteruk perang israel-gaza..hu2..bende y aku plg suker sgt tentang dier ialah dier menerima aku seada nya..hu2...aku bersyukur sbb ade dier..hu2...

hapy together
aku pon xsangka y hubungan kami ni boley sampai ke hari ni...
xadil la klu aku ckp aku y byk saba,sebenarnya samer2..hu2...die pon byk saba ngn pangai aku nih,hu2...bab tu la tambah2 la aku syg kat dier....hu2


nabila+ciki
xmungkin ade pengganti tuk dier..
ape y dier bagi kat aku tak kan ader y boleh tandingi..hu2...aku syg sgt2 kat dier...muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......aku harap cinta kami ni tuk selama2nya & untuk nabila..hu2..gerek seyy..hu2...


gentin 01
gamba atas ni maser gi honeymoon kat genting katernyer..hua hua hua..bes owh...bes ever.. yela..xmampu honeymoon kat paris u ols...genting pon genting la..hu2...sgt bes tambah lg..bukan pegi bedua je..gi ngn kwn2...bes sesgt..hu2....

gentin 02
asik2 tgkp gamba...asik2 tgkp gambo naik penat laki aku dok layan aku hu2...padan muker... saper suh kaple ngn aku kan...hehehe....

gentin 03
w/pon cuaca xbegitu baek tp sempat la kitowunk maen semua bende kat c2...sebelum hujan renyai2...cumer xmaen roller coaster bab ujan kan so cannot maen..hu2..bydeway mmg plg bes...sbb pegi ngn laki aku..hu2...


time together
aku mmg xpenah berenggang ngn laki aku...boley kire ari aku ngn laki aku xbesama..hu2..las kitorunk jauh jap..ari rayer taun lepas '08 ..hu2...kene separate coz...xaci la kan tiap2 taun asik rayer kampung aku je hu2...laki aku xde kampung..org bandor..hu2...family dier kat KL jer...so aku la kne balik drive sendri.....rindu xyah ckp la..laki aku asik kol aku jerk hu2..
klu boley xnak la lg pasni ni...nak samer2 jer..hu2...


downtown cheras
besla lepak c2...hu2...kenangan terindah gak tu...laki aku keje kat sana jap dulu skunk xde dah..hu2..so tiap2 mlm aku lepak sne dulu la..hu2...bes sgt.. :)