Monday, July 20, 2009

✖pedih✖

pedih ~ kata2 dari hatiku

Pedih ini,
hny aku yang tahu,
hny aku yang tanggung,
hny aku yang rasa,

Adakah aku yang salah?
mampukah aku menanggungnya?
apa yang harus aku lakukan?
terhenti nafas ini seketika......

Mencari cahaya matahari diwaktu malam....
benarkah adanya cahaya matahari dwaktu mlm?
perlukah aku pecaya,
walaupun aku sedar itu hny mimpi !!!

Aku xkuat,
aku xmampu,
tp apakan daya...
inilah kenyataannya...............

Semoga ALLAH memberi aku kekuatan,
untuk aku lalui semua ini.

Amin.



Sampai Menutup Mata

by Acha Septriasa

embun di pagi buta
menebarkan bau asa
detik demi detik ku hitung
inikah saat ku pergi

oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi

reff:
aku tak mudah mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta

senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata
cintaku sampai ku menutup mata

oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi

repeat reff




Teruskanlah

by agnes monica

Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali

Pernahkah kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

Reff :
Ku hidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta bukan
Kebutuhan mu

Back to reff.

Hoo.. Hooo

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau.. kau begitu

Teruskan lah… teruskan lah..

3 comments:

Amy Carmeen said...

suka lagu nih....dengar smbil hayati lirik lagi ni mmg boleh menitiskan air mata...

Amy Carmeen said...

kekuatan pada perasaan cinta itulah yg membuktikan kita punya cinta luar biasa yg xboleh org lain tandingi termasuklah sia dia yg paling kita syg....

mrs kellynabila said...

tanx adik...luv u much2..muahhhhhhhhhhhhhhh