Wednesday, July 22, 2009

✖putihnya lukisan✖



putihnya lukisan

biler dgr lagu meet uncle hussain ni,tesentuh pulak hati aku..huhuuhu...bukan heart feeling yer..hehehe jgn slah faham....lagi lagi lirik dier yang ni "Jika ku seorang pelukis,akan ku warnai dunia,dgn warna putih agar tiada gelap lukisannya owh owh owh"....huhuhu bukan ape....skunk ni mcm2 bende d luar kawalan...huhu....mmg la kdg2 xde kene mengena ngn aku...tp...kenkadang aku tgk kesian kat mangsa2,contoh nya mangsa2 rogol,mangsa2 ragut,mangsa pengeboman bykla lagi sampai tak larat nak tulih dah...huhuhu..ade jugak aku tgk org gaji pukul budak2...kdg2 aku xfaham.....mn pegi perasaan diowunk tu ek...xkesian ke nak pukul2 budak....ish3...entahla......tp jgn bg aku nampak la kan...klu aku nampak..kau akan makan la pulak penerajang aku kan....hehehehe....bytwy aku juz nak ckp n igtkan kat kiter semua.....marilah kita sama2 membuat kebajikan...huhuhu...aku xde la ckp aku baik...huhuhu...ok yer..enjoy this song..lalalallala :)



Putihnya Lukisan

by Meet Uncle Hussain


Oh dunia
penuh dengan derita
ada suka
ada juga dukanya
yang disana sedang menahahahaha
yang disini ditimpa malapetaka

Ow dunia harini
ow sedihnya
ow tanah dijajah lagi
ow kehahanya

*
Jika ku seorang pelukis
akan ku warnai dunia
dengan warna putih
agar tiada gelap
lukisannya ow oh oh dan oh

Oh manusia
tak ku mengerti sifatnya
ada mulia
ada juga kejinya
yang si tua berbalahkan kuasa
yang simuda mengacukan senjata

Ow maruah dijual beli
ow murah nya
ow bumi terbelah lagi
ow bencana

ulang (*)

oh oh oh oh oh oh dan oh lagi