Friday, February 22, 2013

✖2013:dUa Ribu tiGa beLas✖

Lets stArt a nEw CHaptEr



salam semua...lamer dah xupdate blog...
rs cam xcayer plak..hu3...tetiber rs nk update...
bagi akula kan... writing a blog is like writing a journal of my life...
its a virtual album....
so dat i can view 1 ari nt dan tesengih sorg2..hu3...
kwn2 aku y laen ntah la...dulu glamer kot bende ni..tp skunk semua dh malas..
fyi..
aku mmg rindu sgt kat kwn2 aku...korg tek k eh...
lau aku n bf aku free aku jmpe korg eh...
temasuk la blog kak senduk...tu...
ape2pon aku xslhkan dier...dier ade hak what!!!!...blog dierkan....
jgnla kutuk2 n mara2+paksa2 dier update...xbesla...
dier pon ade perasaan pe..sian dier...
anggapla karya dier tu karya agung...lau dier post rezki korg....
dierpon ckp dier bz...
xkan nk ketepi kan keje n family semata2..
nak puaskan ati korg...be fare la babe...
no heart feeling keyh....juz sharing..becoz..
aku slh sorg antara bejuta peminat blog kak senduk y sgt sempoi..
n kelaka dier tahap international xhengat punyer..hehheeee..
HIDuP KAK SENDUK y muker cam senduk huhu!....
terbaik!!!!..hahahahahhaaaaa...

aku baru dpt keje baru..
xkeje kat celcom lg...sblm aku dpt kje baru ni...sempatla..
aku duk kmpg aku jap kat melaka...8bulan..
tlg mak aku niaga nasik lemak....pengalamann pertama meniaga...mmg xbole bla owh...huhuhu...
sbkan mak aku org plg hebat kat dunia...so aku tlg mn y ptt jela..
aku rs..bkn mak aku je...semua mak kat dunia ni hebat...
tp opkos la aku ckp mak aku plg hebat huhu....
byk lg la aku kne blaja..
8bln xcukup wooo....huhuhuuu...

ape2pon aku igt xnk balik kl lg...
sb kl ni...byk dugaan kot...
tp sb kan aku dh tebiaser dok kl ni...aku pon try la lg skali g inteview...
sebulan aku dok kat mah kakngah aku kat kem sg besi..
aku inteview sane sini xdpt...las2 aku decide...
pg las inteview...lau xdpt gak...balik kmpg jela...
malas aku nak ssh kan kakngah aku....
yela aku kan mcm ni...dok kelua msk....
kelua msk kem tentera tu...mmg azabla...
fyi:abg ipamaku tukang masak tentera..huhu bab tu kakngah aku duk lam kem...
ari2 kene tahan...dier xbg msk.....aku mmg plg xsuke menyusahkan org...nikan plak family aku...mmg x r...tp y maha Esa tu mmg pemurah...las inteview aku tu...bejaya..n till now..dh msk 11bln aku keje...aku besyukur pada-Nya atas kurniaan rezeki dan kesehatan keatas aku amin...

bawah ni gamba nabila y baru...
@ 2013 year..hu2 ;)